Saturday, June 10, 2006



اكثريت مردم آستارا خواهان ملحق شدن به اردبيل هستند

نماينده اردبيل در مجلس هفتم:
الحاق آستارا به اردبيل را همچنان پي گيري مي‌‏كنم
اكثريت مردم آستارا خواهان ملحق شدن به اردبيل هستند


اردبيل- خبرگزاري كار ايران

نماينده اردبيل در مجلس هفتم گفت: الحاق آستارا به اردبيل را همچنان پيگيري مي‌‏كنم.
به گزارش" ايلنا" حسن نوعي اقدام در جلسه ارايه عملكرد شش ماهه خود به مردم اردبيل گفت: بحث الحاق آستارا به اردبيل فراموش نشده است و من اين قضيه را همچنان پيگيري مي‌‏كنم. كسي احساس نكند اين بحث ديگر فراموش شده و پيگير آن نيستيم.

نوعي اقدم گفت: خواسته اصلي مردم آستارا و اردبيل اين است كه بدليل اشتراكات زباني و فرهنگ و آداب و رسوم در موقعيت جغرافيايي مشترك باشند. وي افزود: ما كار سازمان يافته‌‏اي را در پيش گرفته‌‏ايم و از اين به بعد هم اين قضيه را به صورت معقول و منطقي پيش خواهيم برد.

نماينده اردبيل، نير و نمين در مجلس‌‏هفتم تصريح كرد: اكثريت مردم آستارا خواهان ملحق شدن به اردبيل هستند، اين جزو خواسته‌‏هاي مردم آستاراست. ما نيز به منظور پاسخگويي به خواسته مردم مجبوريم اقدامات لازم را انجام دهيم. نوعي اقدم گفت: خواسته مردم آستارا مطابق با قانون تصميمات كشوري است. چنين خواسته‌‏هايي كه مطابق با قانوان باشد، به طور قطع عملي خواهد شد، چرا كه دولت همچنان بر برآوردن خواسته ملت تاكيد فراواني داشته است.

نماينده اردبيل با بيان اينكه هيچ كس نمي‌‏تواند مانع خواسته مردم شود، تصريح كرد: الحاق آستارا به اردبيل ربطي به مصوبه مجلس شوراي اسلامي ندارد و هيچ كس نمي‌‏تواند مانع خواسته‌‏هاي مردم باشد. نوعي اقدم گفت: در نظام اسلامي هر آنچه كه مطابق قانون است، دولت بر آن تمكين مي‌‏كند.

پايان پيام

کد خبر: 314567

0 Comments:

Post a Comment

<< Home